Salı, Ekim 04, 2011

Herkes Unutur Siz Unutmayacaksınız

Mor Menekşeler
17 Ekim'de TRT1'de
link

4 yorum:

Hayal Kahvem dedi ki...

Aaa! Ben dünyanın derin hakikatlerine daldım.
Mor Menekşeler'in duyurusununu yapmayı atladım.
Hemen reklamlara geçiş yapacağım:)
Bu arada Levent Hocam, bloğunuzdan bir kaç resim aşırdım.
Reklamlara karşılık sayın olmaz mı:)
Sağolun.

Levent Cantek dedi ki...

Her görsel, her metin kullanıma açık...
Reklamla ilgisi yok...
Kolaylıklar

Hayal Kahvem dedi ki...

Aa! Tabii ki kullanıma açık olduğunu yazmışsınız zaten bloğunuzda. Ben şaka yapayım demiştim. O kadar.
Yoksa Hayal Kahvem bir köy bloğu... Duyuracağım yer bizim köy kadar:)

Ama size bi şey söyleyeyim mi bizim köyündekilerin sadece memlekette değil dünyanın başka memleketlerine bile bi bağlantıları vardır anlatamam:) O gece herkes TRT1'e kilitlenebilir:)

Şaka bi yana, diziyi merakla bekliyoruz. Esas ben size kolaylıklar dilerim.

Levent Cantek dedi ki...

Umarım dizi beklediğinize değer...Teşekkürler, kolaylıklar

Related Posts with Thumbnails