Cumartesi, Nisan 09, 2022

Artoğan

Ortaokuldaydım, o sebeple yaş 13 veya 14 olmalı, bir başka deyişle 1982 ya da 83, nasıl oldu da sakladım diyordum, meğer ben o yaşlardayken evde boya yapılacağı için pek çok başka "ıvır zıvır" gibi bu "eşsiz eser" de kutulara konmuş, en az on yıl kutu içinde bir köşede kalmış, daha sonra biz bir başka eve taşınırken açılmış, içindekiler seyreltilmiş, bir kısmı hatıradır diye saklanmış, öylece annemlerde kalmış, ben evden ayrıldıktan bir on yıl sonra bu kez annemler taşınırken tekrar elime geçmiş...  Karışık durabilir ama bu nadide eserin kronolojik bekleyişi (uykusu) böyle olmuş...

E kanlı, kılıçlı, fan fin fonlu bir şey çizmeye kalkmışım, tabii ki kopya çekmişim...Tarkan, Karaoğlan ve Conan'dan bir şeyler harmanlamışım...Artoğan'ın ilk ve en güzel serüveninin kapak sayfasını takdimimdir, zaten hepi topu dört sayfa çizmişim, arzederim. 

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails