Salı, Eylül 03, 2019

Seyrüsefer Defteri 109


İstanbul yolculuğu (31 Ağustos).++  Bridge of Spies (2015) kırk yıl öncesinin büyük Hollywood hikayelerini andırıyor, kötü tarafıysa  temposu ve Spielberg hijyeni (30 Ağustos). ++ The Professor (2018) ölmek üzere olan bir akademisyenin dünyayla vedalaşması, Deep iyi oynuyor, yer yer de güzel hicvedilmiş (29 Ağustos).++ Mindhunter Sea 2 Ep. 1 v 2'yi seyrettim (28 Ağustos).++ Aladdin (2019) Disney ve Guy Ritchie pek uymamış, üzüntü ve muz kabuğu (27 Ağustos). ++ Chernobyl Sea 1 Ep.1 ve 2'yi seyrettim (26 Ağustos).++  Funda ile Once Upon a Tine in Hollywood'a gittik (25 Ağustos).++ 45 rpm Sea 1 Ep.1 ve 2'yi seyrettim (24 Ağustos).++ Green Frontier Sea1 Ep.1 ve 2'yi seyrettim (23 Ağustos).++The Cosmonaut (2013) sahneler, resimler ve yarım yarım diyaloglar var, niyet iyi de "mesele" çok havada kalmış (22 Ağustos). ++ Ophelia (2018) yeni bir Şekspir yorumu, kimi zaman ilginç ama ilginçlik ve oyuncu performansı hikayenin önüne geçiyor (21 Ağustos).++ İstanbul yolculuğu (20 Ağustos).++ Long Shot (2019) oyuncular iyi, hikaye gişeye oynayan bir "undergorund" komedi masalı (19 Ağustos).++ Naked Director Sea 1 Ep. 7 ve 8'i seyrettim (18 Ağustos).++ Apollo 11 (2019) yeni görüntüler var- o fasıl ilginç ve benim için nostaljik (17 Ağustos). ++L'Empereur de Paris (2018) süre yetmemiş, mini dizi çıkartacak ölçüde çok olaylı, çok karakterli (16 Ağstos).++Boksuneun naui geot (2002) abartısı var, intikam vurgusu daha seyrelseymiş dedirtiyor (15 Ağustos). ++ Naked Director Sea 1 Ep. 5 ve 6'yı seyrettim (14 Ağustos). ++ The Tall Man (2012) muamması ve iddiası ilginçmiş (13 Ağustos).++ Boi (2019) bir türlü bir yere varamıyor, galiba varmak da istemiyor (12 Ağustos).++ Winged Creatures (2008) iyi oyunculuklar var, kalabalık hikaye ama savrulmalar iyi toparlanmış (11 Ağustos).++ Naked Director Sea 1 Ep.3 ve 4'ü seyrettim (10 Ağustos).++ Asterix Le Secret de la Potion Magique (2018) hikaye değil ama animasyonu fena olmamış (9 Ağustos).++ İki Gemi Yanyana (1964) Kemal Tahir senaryosu ... ayıp sallamadan dudu dillim diyerekten... (8 Ağustos).++Alpago Alparslan'ın Fedaisi (1967) Hasan Sabbah anlatısı üstelik Sevda Sezer senaryosuymuş, Birsen Ayda filmden daha ilginçmiş (7 Ağustos).++ Naked Director Sea 1 Ep.1 ve 2'yi seyrettim (6 Ağustos).++ Kidnapping Stella (2019) klişe bir kaçırma hikayesi, galiba türün daha önceki örneklerini pek seyretmemişler (5 Ağustos).++The Red Sea Diving Resort (2019) gerçek hikayeye dayalıymış, Mossad başarısı anlatılıyor diyelim, güçsüz hikaye (4 Ağustos).++ Bonding Sea1 izledim (3 Ağustos).++ Kolsuz Kahraman (1967) Kozanoğlu iştah ve abartısı, Arkın'ın narsistik kahraman klişesinin ilk günleri (2 Ağustos).++ Karakolda Ayna Var (1966) Girik kadın polis, karate filan yapıyor, Sadri Alışık bildiğimiz gibi, haliyle asıl niyet komedi avantür yapmak (1 Ağustos). 


Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails