Pazartesi, Eylül 30, 2019

Ulusal Çizgi Roman Ödülü


Akademisyenlik, editörlük, senaristlik filan yaptım, yapıyorum ama... Hayatımın önemli takıntılarından biri çizgi romana itibar kazandırmak, hak ettiğine inandığım değerine ulaştırmak oldu hep.

Aydın Doğan Vakfının her yıl çizgi roman ödülü vermeye karar vermesini uzun zamandır uğraştığım bir gayenin nihayete ermesi sayıyorum.

Yanlış anlaşılmasın, yarışmalara inanmam, tek bir yarışmaya da katılmış değilim... Ama konuşulmayan, hatırlanamayan bir sanatın üreticileri için bu tür etkinlikler çok önemli oluyor, onun da "zehir gibi" farkındayım.

Yarışmanın süreklilik kazanması için işin içine dahil oldum...

Geçen hafta tam da deprem olduğu gün jüri toplantısı oldu ve son beş yıl içinde üretilmiş çalışmalar değerlendirildi...

Yine yanlış anlaşılmasın, jüri üyesi olduğum için çalışmalarım aday gösterilemedi. Birlikte çalıştığım arkadaşlarım beni affetsinler, bir tercihte bulundum aslında.

Sonuçlar ve önümüzdeki yılla ilgili açıklamalar Vakıf tarafından açıklanacaktır.

Güzel şeyler de oluyor diyelim.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails