Cuma, Şubat 01, 2019

İlk ve Son (3)



Babamın nerede olduğunu bilmiyorum. (Barış Bıçakçı, Aramızdaki En Kısa Mesafe) Ben buradayım sevgili okuyucum, sen neredesin acaba? (Oğuz Atay, Korkuyu Beklerken)

Beş yaş insanın en olgun çağıdır; sonra çürüme başlar (Alper Canıgüz, Oğullar ve Rencide Ruhlar). Çocukken herkes cennette oturur zaten... (Atilla Atalay, Kalbin Böcüü)

 Daha karnıma düştüğü gün anlamıştım bu oğlanda bir acayiplik olduğunu. (Gaye Boralıoğlu, Meçhul) Biliyordum artık, emindim bundan, onu öldürecektim. (Abdullah Ataşçı, Dağda Duman Yeri Yok).

Uzanmış düşünüyordu (Sezgin Kaymaz, Ateş Canına Yapışsın) “Yapmak istediğim bu.” Mehmet Eroğlu • Kusma Kulübü)

Hayatımın en mutlu anıymış, bilmiyordum (Orhan Pamuk, Masumiyet Müzesi). Babama sarıldım, yıllar sonra. (Emrah Serbes, Erken Kaybedenler)

Borges ile Kemalettin Tuğcu’nun aynı kişi olduğunu öğrendiğimde, hayatta bundan daha korkunç bir gerçekle karşılaşamayacağımı düşünmüştüm. (Alper Canıgüz • Gizliajans) Kafamda okunacak tek bir düşünce kırıntısı bile kalmayıncaya kadar. (Hakan Bıçakcı, Karanlık Oda)

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails