Pazartesi, Temmuz 02, 2018

Vedalaşma


Geçtiğimiz mayıs sonu itibarıyla emekli olarak İletişim Yayınlarından ve faal editörlük görevinden ayrıldım. Bir yanlış anlama olmasın diye belirteyim, bir kırgınlıkla veya bir anlaşmazlıkla değil, kendime vakit ayırmak ve uzun senelerdir yapmak istediğim senaryo çalışmalarımı sürdürebilmek için bunu yaptım. Mesaisiz ve tatilsiz bir hayat sürdüğümü, çevremdekiler biliyor. 12 yıl üniversitede çalıştım, İletişim’de de 11 yılı tamamlamış oldum. Nasip kısmet diyelim, bundan sonraki hayatımda senaryo yazmak, aklımda olan işleri gerçekleştirmek istiyorum.

Bugüne kadar olduğu gibi, tam zamanlı bir editörlük mesaisi (dünya hali, büyük konuşmak istemiyorum ama) yapabilmem artık mümkün değil. Senaryo çalışmaları, sahiden çok meşakkatli olduğu için yaparım dersen yalan söylemiş de olurum. Bu dönemde önceliğim olmamakla birlikte, ileride çalışma tempomu düzenleyebilirsem, sınırlı olarak ve dışarıdan sürebilecek biçimde, yine yayınevimde editörlük yapabilirim, hayat ne gösterecek doğrusu bilmiyorum.

Dostluklar bakidir, severek okuduğum kitapları, yol arkadaşlıkları ve anlayışları için birlikte çalıştığım yazarlara teşekkür ederim.

İletişim’e, 2007 yılının sonunda, üniversiteden istifa ederek geçmiştim. O zaman da en az şimdiki kadar tedirgindim. Ya anlaşamazsam, ya başaramazsam diye aklımdan geçiriyordum. İletişim, açık ara, bana iyi gelen bir yer oldu.  Burada çalışırken hiç mutsuz olmadım, büyük gerilimler yaşamadım. Güzel zamanlar geçirdim. İletişim, bana yeni bir çevre kazandırdı ve yeni bir meslek edindirdi. Çalışma arkadaşlarımın bana kattıklarını minnetle hatırlayacağım.

1 yorum:

Özgür Ergin dedi ki...

Yolunuz açık olsun. Altında Tanıl Bora, Levent Cantek imzası olan İletişim kitapları kitaplıkta dursa bile heyecan veriyordu.

Related Posts with Thumbnails