Perşembe, Haziran 01, 2017

Seyrüsefer Defteri 82


The Age of Adaline (2015) bir fikir nasıl harcanır örneği, bir de belgeselci ses eklemişler, tam intihar olmuş (31 Mayıs).++  Roald Dahl's Esio Trot (2015) için de RD olan her numara ilgimi çeker (30 Mayıs).++ Green is Gold (2016) filmde numara yok, ergen hikâyesi diye izledim, iki güzel sahnesi var, yetti (29 Mayıs).++ Effie Gray (2014) hikâyeyi bilmiyordum, ilginçmiş (28 Mayıs).++ Tuna ile Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales'ı seyrettik, serinin en dağınık filmi olabilir (27 Mayıs).++ Ghost in the Shell (2017) suyunun suyu olacağı için beklentim yüksek değildi, müziğe saygı hoşuma gitti (26 Mayıs).++ American Gods Sea1 Ep.1 ve 2'yi seyrettim (25 Mayıs).++ Better Call Saul Sea3 Ep.5 ve 6'yı seyrettim (24 Mayıs).++ I Love Dick Sea1 Ep. 5, 6, 7 ve 8'i seyrettim (23 Mayıs). ++Hit and Run (2012) Wild at Heart senaryosu gibi diyelim, eh kontenjanı (22 Mayıs).++ Wer (2013) ne çıkacağını bilerek seyrettiğin klişelerden (21 Mayıs). ++ I Love Dick Sea1 Ep. 1, 2, 3 ve 4'ü seyrettim (20 Mayıs). ++Tuna ile King Arthur: Legend of the Sword'a gittik, DB çıkınca filmden koptum (19 Mayıs). ++Fading Gigolo (2013) WA gevezeliği var, biraz o izlettiriyor, eğlenceli kimi zaman (18 Mayıs).++ Suffragette (2015) belgesel gibi gidiyor, karakter dönüşümü değil olayları izliyoruz (17 Mayıs). ++ Muhsin Bey (1987) restore edilmiş bir versiyon izledim, nedenini bilmiyorum ama bir yirmi dakika kısaltılmış (16 Mayıs).++Sweetwater (2013) ilginçliği intikamcısının kadın olduğu bir western olması (15 Mayıs).++ Jeune et jolie (2013) hafif kışkırtıcı, hafif meydan okuyucu, bolca Fransız, Ozon "temizliyor" (14 Mayıs).++ Hanyo (2010) ilginç gerilim, beğendim (13 Mayıs). ++ God's Pocket (2014) tam benlikmiş, nasıl kaçırmışım bugüne kadar, böyle bir potansiyel bu kadar mı kötü anlatılır örneği (12 Mayıs).++ Father Of Invention (2010) hafif tebessümle izliyorsunuz (11 Mayıs).++ Young Detective Dee Rise of the Sea Dragon (2013) eğlenceli pulp action ve malum, biraz da karate balesi (10 Mayıs).++Montana (2014) oyuncu seçimi iyi olsa bir şey çıkarmış o aksiyondan, vasat bir bang bang filmi olmuş (9 Mayıs).++Voice from the Stone (2017) muamması kısa sürede çöküyor (8 Mayıs).++ Kolonya Cumhuriyeti , enerjik film, başrol hakkını vermiş, şimdiki zamanın komedisi değil, zaz iştahına selam duralım (7 Mayıs). ++ Brightest Star (2013) oyuncu seçimleriyle dökülmüş ++ Date and Switch (2014) olmamış, cesaretsiz (6 Mayıs). ++İstanbul seyahati (5 Mayıs).++ Better Call Saul Sea3 Ep.3 ve 4'ü seyrettim (4 Mayıs).++ Hellion (2014) bir tık yükselebilirmiş, isyankâr ergen filmi (3 Mayıs). ++ Benny and Jolene, oyuncu için seyrettim, vasat ama iddiasızlığını bilen bir vasatlığı var (2 Mayıs).++ Better Call Saul Sea3 Ep.1 ve 2'yi seyrettim (1 Mayıs).



Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails