Salı, Nisan 01, 2014

Seyrüsefer Defteri 45




+ The Bag Man, epeyce teatral, komplocu, dar mekanda bang bang, bu motel hikayelerini çok seviyor Amerikalılar (31 Mart). + Memorias del Subdesarrollo, 68' tarihli şahane bir Küba filmi, devrim olmuş ortalıkta gezinen, ne yapacağını bilmeyen bir rantiyenin, bir entelektüelin yaşadıklarını anlatıyor. Tuhaf ve ilginç (30 Mart). + Nymphomaniac , Volume I, beklediğim gibi bir film çıktı, ilginç diyaloglar var, gerisi ilgimi çekmedi, hatta frapanlığı anlıyorum ama hayli klişe buldum (29 Mart). + 300 Rise Of An Empire, bilgisayar, kaslı adamlar, erkeksi kadınlar, kan, meme, animasyon, şurası kesin: ilkinin gerisinde (28 Mart). + Dracula The Dark Prince (2013) ve Angels Brigade (1979)'ı birlikte seyrettim. İlki ucuzcu efektler ve erotizm. Diğeri nostaljik bir Çarli'nin Melekleri-A Takımı karışımı, trash' (28 Mart). + Ninja Shadow Of aTear (2013), kötü bir aksiyon, zeka özürlü bir senaryo (27 Mart). + Walking With Dinosaurs (2013), bir müzede video animasyon olarak kullanılabilir, seslendirme çocuksu olmasa çocuksu filan olmayı beceremediği aşikarlaşacak (26 Mart). + Maria's Lovers, Konchalovsky filmi, biraz nostaljik oldu, 1984'te filmi görmeden film hakkında o kadar çok şey okumuştum ki... (25 Mart). + Un homme Perdu, hafif oryantal erotik, Lübnan-Fransız filmi, Lynch efekti var ama görememişler (24 Mart). + Baron Prasil (1961), hiç bilmiyordum, sürpriz oldu, seyretmek lazım, aurası, tekniği, iddiası, animasyonları ilginç (23 Mart). + Red Riding 1983'ü seyrettim, looser avukat harika bir tiplemeymiş, çok karakterli ama iyi final (22 Mart). + 47 Ronin, potansiyelini kullanamamış bir serüven filmi (21 Mart). + Patron Mutlu Son İstiyor, daha komik film bekliyordum, romantizm çıktı, çok fasılalı olmuş (20 Mart). + Detachment, sevdiğim türden bir kenar mahalle filmi, iyilik ve çaresizlik üstüne, diplere inebilirmiş (19 Mart). + Bin Jip, seyretmemiştim, güzel ve insani bir yavaşlıkmış, finale doğru fantastiğe evrileceğini ummamıştım (18 Mart). + One Armed Swordsman (1967), çocukluğumda seyrettiğim bir filmdi, etkilenmiştim (17 Mart). + Harold and Kumar go to White Castle, etnik komedi, genç göçmenler, vasat (16 Mart). + Alan Partridge Alpha Papa, komedi oyuncu performansıyla yürüyor, çok kötü değil diyeyim (15 Mart). + Ruroni Kenshin: Meiji kenkaku roman tan, nedamet getirmiş, öldürmemeye yemin etmiş bir samurayın epik hikayesi, vasat (14 Mart). + Out Of The Furnace (2013), oyuncular iyi, başlangıç yine iyi ama sonra dağılıp bildik bir şey oluyor, kimi gerilimler tamamlanamıyor (13 Mart). + The Counselor, iyi oyuncular ve iyi sahneler var. Asıl senaryo ilginç, uzun felsefi diyaloglar var, skeçler halinde car car. Ne anlatıyor, işte o diyaloglar kardeşim (12 Mart). + Zebra Crossing (2011), film çok iyi değil ama bir kenar mahalle hikayesi olarak nbazı bölümleriyle ilham verici ve sert (11 Mart). + True Detective iyi final oldu: "If you ask me, the light's winning.". Final arkasında "yavaşlık" bekliyordum ama bunu ummamıştım. Nefis! (10 Mart). + Dağ, flashbackli biri kısa diğeri uzun dönem askerin Güneydoğu hikayesi, Bayraktar'ın bazı sahneleri iyi olmuş, film vasat altı (9 Mart). + Gözümün Nuru, belgesel havasında, üzülerek izliyorsun ama iyimser (8 Mart). + Cosmopolis, kapitalizm, arzu ve doyumsuzluk hakkında bir uyarlama... Kolay hatırlanmayacak (7 Mart). + 12 Years a Slave, tahakküm altında yaşayan zayıfların silahlarna ilişkin harika sahneler var (6 Mart). + Wicked Blood, Bean ve Purefoy için seyrettim, çok vasatmış, inandıramamış (5 Mart). + Delivery Man (2013), iyimser bir komedi diyelim, Vince Vaughn, televizyon tadında sevelim sevilelim adamı (4 Mart). + Red Riding, 1980, ilki kadar açık değildi, senaryoda zaafiyet gördüm ve kitlendim. Güzel tabii güzel (3 Mart). + Oldboy, Amerikan versiyonunu beğenmedim (2 Mart). + True Detective 5 ve 6'yı seyrettim, finale gidiyoruz, British Style polisiye bu, çok açık (1 Mart).



Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails