Çarşamba, Nisan 18, 2012

Walter Molino'nun Büyüleyici Çizimleri


Annemim Yelpaze dergilerinde bu türden tam sayfa görseller yer alırdı. Altında iki satır açıklama: ayağı kaydı, düşüyordu, düştü, kurtuldu, mucize, şaşkınlık, inanılır gibi değil... Bazılarından o kadar etkilenirdim ki rüyalarıma girerdi. Dehşetli ifadeler, karamsar yüzler, olağan dışı hadiseler...Uzun uzun o resimlere bakardım...Yıllar sonra farklı ilgilerle hatırladıklarını elden geçiriyorsunuz. Yelpaze'nin İtalyan Grand Hotel dergisinin yerli versiyonu olduğunu öğrenmiştim. Benim için tuhaf ve büyüleyici olan görsellerin çizeri de Walter Molino'ymuş meğer...O vakitler internet yoktu, ufacık malumat alabilmek için mektuplar yazıyorduk yurt dışına...Molino ismini de bir Fransız yazmıştı bana...Az buçuk nostalji yaptım...Yirmi iki yıl geçmiş üstünden...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails