Perşembe, Mart 01, 2012

Seyrüsefer Defteri 20


+ Günlerden Tolbiak Köprüsünden Hava Puslu, güzel gün (29 Şubat). + Hodejegerne, yakın zamanlarda seyrettiğim en iyi aksiyon ve gerilim filmi. Hollywood el atacaktır (28 Şubat). + Drive, ağır, hafif kendine hayran bir film ama başarılı, beğendim. Sertliği naif bir melodramla iyi harmanlamış (27 Şubat). + La piel que habito Almodóvar romansı, fantastiği, şaşırmıyorsun, evet diyorsun, bu adam sürekli bunu anlatmak istiyor (26 Şubat). + Trespass kötü film, sağcı film, yalan film (25 Şubat). + Welcome to the Jungle zibidiler, vahşiler, e görürsün örekeyi filmi, çook gerçeeek! (24 Şubat). + Dragon Gift of the Night Fury, günün güzel kısa animasyonu (23 Şubat). + Ronal Barbaren Conan ve frp parodisi bir animasyon, ben beğendim (22 Şubat). + Apollo 18, belgesel havasında, vatan millet, uzay...vasat (21 Şubat). + Gang Of Roses 2 Next Generation, Black Generation olmalıymış, vasat altı (20 Şubat). + J.Edgar'ı seyrettim , Eastwood büyük bir Hollywood yönetmeni, geleneği sürdüren yaşlı ve çalışkan bir adam...(19 Şubat). + Mor Menekşeler 20.Bölüm bitti (18 Şubat). + Johnny English Reborn, Kung Fu Panda ve Pembe Panter olmuş (17 Şubat). + How to Stop Being a Loser, Avrupalı ergen komedisi, vasat (16 Şubat). + The Woman, sert film, yamyamlık abartısı (15 Şubat). + Underworld Awakening, daha çok film çekilecek, o anlaşıldı. Güzel bir ergen kız bulmuşlar (14 Şubat). + W la Foca, İtalyan erotik komedisi, abartılı komikler, aptallıklar, çıplak kadınlar, şişman ve çirkin erkekler (13 Şubat). + Dragonero, epeyce klişe ama güzel çizilmiş çok sayfası var (12 Şubat). + Mor Menekşeler 19. bölüm bitti (11 Şubat). + American Scream King gençler film çeviriyorlar, çevirsinler, kendileri seyrederler (10 Şubat). + 2 Headed Shark Attack, bikinili kızlar, efektler, bir de iki kafalı cavs, korkuyorum ya (9 Şubat). + Footloose, dans dans, güzel hareketler bunlar (8 Şubat). +Yine bir toplantı, hiç bir toplantıyı sevmiyorum (7 Şubat). + Junkhearts, canki sitori ve oyunculuk gösterisi (6 Şubat). + Fathers Day 2011'i seyrettim, şahane kötülerden... Çok ilginç bir iki sahnesi vardı (5 Şubat). + Anonymous'u seyrettim, perde arkasındaki soylu yazar, cahil ve kıfayetsiz Shakespeare'in ismini kullandı iddiası hikayeleştirilmiş, vasat! (4 Şubat). + Ejderha Dövmeli Kız'ın Fincher versiyonunu seyrettim. Mukayese ediliyor ister istemez: Lisbeth daha melodramatik ve âşık olarak resmedilmiş (3 Şubat). + Eskişehir yolculuğu reji toplantısı, aynı sandalyede hiç kalkmadan sekiz buçuk saat, konuş konuş yaz yaz (2 Şubat). + Bringing Up Bobby bir iki güzel diyalog var, dizi formatında, vasat (1 Şubat).

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails