Salı, Şubat 04, 2020

Ali Rıza Bey'in Ressamlığı


TOKİ, İstanbul'un Ressamı üst başlığıyla Hoca Ali Rıza'nın çalışmalarını derleyen kallavi ölçülerde iki kitap yayımlamış. Elimde ikinci cildi var, bin sayfayı aşan, iyi basılmış, prestij kitap dediğimiz türden güzel bir çalışma olmuş.

İçinden çıkan bir zarf ve takdim yazısından anladığım kadarıyla, kitap, TOKİ tarafından bir bakana gönderilmiş, o da (oluyor öyle şeyler) çöpe aktarmış...te ordan bana nasip oldu diyelim. İster istemez takdim yazısını okudum, yukarıdaki görsel oradan...

Altını çizdiğim bölüme şaşırmıyorum ama üzülüyorum...

Suret ya, Ali Rıza ressam ya, kitap olarak para harcanmış ya, "Müslümanız" ya... açıklama gereği duymuşlar... Özürcü, defansif, apolejetik mi demeli...bu türden saçmalıklara katlanamıyorum... İlahi idrakin tezahürüymüş...

Ne desem, boş...



Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails