Perşembe, Mart 12, 2015

Okumuyorum


Hemen her gün, hiç şaşmadan-eksilmeden Facebook üzerinden bana edebiyat dosyası, roman, roman bölümü, tek hikaye, deneme, şiir şu bu gönderiliyor...İstisnasız herkese epeyce soğuk bir ifadeyle uzun uzun tane tane ama değişmeyen bir cevap veriyorum. İletişim Yayınlarına ayda en az 50 edebiyat dosyası geliyor. Bu kadar dosya kaç sayfa tutar bir hesap edin lütfen. Bunları okumaya ve yetişmeye çalışıyorum. Eğer bir dosyanız varsa bunu yayınevlerine gönderin, bir dosyanız yoksa oluşturmaya bakın, ondan sonra yayınevlerine gönderin. Bize gönderecekseniz, yayınevinin Türkçe edebiyat "şubesine" Ankara'ya gönderin. Yayınevinde benim dışımda iki ayrı arkadaşım ön okuma yapıyorlar. Bütün dosyaları görüyor ama sadece ön okumadan geçenleri okuyorum. Bunun haricinde bana gönderilen hiç bir dosyayı, şöyle bir bakar mısın denilen metinleri, hikayeleri, roman bölümlerini, özetleri, senaryoları, sinopsisleri okumuyorum, okumam da... Elbette bu yazdıklarım bir şeyi değiştirmeyecek, gönderen yine gönderecek ama ben azından aklı selim insanların anlayışına sığınarak meramımı anlatayım dedim. Bİlin ki yayınevine gelmedikçe okumuyorum.

1 yorum:

Apeiron dedi ki...

siz okumayın ama dans eden iskeleti çok sevdim yalnız. arada açıp bakıyorum. teşekkürler...

Related Posts with Thumbnails