Pazartesi, Temmuz 29, 2024

Hayırsız Ada'nın Çelebi'si

Yıllar önce, mahlas kullanarak Deli Gücük isimli bir çizgi roman yazıyordum, pek çok çizer ve yazar arkadaşın katılımıyla üç ayrı albümü çıkmıştı. O albümler benim grafik roman çalışmalarımın başlangıcını oluşturdular, bir takıntım var, geriye dönüp yaptığım işleri okuyamıyor ve seyredemiyorum ama DG benim için tatlı bir hatıra oldu hep...

Üstteki sayfa, Dg'nin Ozan ile (Küçükusta) birlikte yaptığımız kısa bir öyküsünden... Malum, İttihatçılar başıboş sokak köpeklerini ünlü Hayırsız Ada'ya atıyor, topluyorlar. Hikayeyi, adadaki köpeklerden birinin, Çelebi'nin ağzından anlatıyordum. DG ise her gün köpeklere balık taşıyan biriydi, yine bir hikayeye dokunup geçiyordu. 

2009'da çizilmişti, vesile oldu, konuyu biliyorsunuz...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails