Pazartesi, Temmuz 15, 2024

Bret Easton Ellis

Oğlum dün gösterdi, rastgelmiş, "Baba bu sen değil misin?" dedi, instagramda lisans eğitimi aldığım Bilkent'le ilgili bir paylaşım olmuş, 1993 yılına ait bir video benim görüntülerimle başlıyormuş...Daha önce hiç görmediğim için şaşırarak baktım, nostaljik bir kurgu yapmışlar, e bana da o hissi yaşattılar. Kişisel olarak bir tekiyle bile iki çit laf dahi etmediğim insanlarla aynı videoda görünmüşüm...

Bilenler biliyor, doktora yaptım, o kadar okudum, herhangi bir mezuniyet törenine katılmış değilim, nedenleri bana kalsın, uzak dururum böyle şeylerden... Görüntüler balodan, "param yok" demiştim, geleyim diye arkadaşlar arasında öyle bir tazyik oldu ki, "para almadan" beni Hilton'a, o baloya soktular. Öküzlük de bir yere kadar, yalan yok rakı içtim, demlendim, güldüm eğlendim, geçti gitti... Üniversiteden arkadaşlarımla otuz yılı geçmiştir, bir kere bile biraraya gelmedim, zaten cemiyetçilik, dernekçilik, okulculuk  hiç yoktur bende... 

Bunlar bana dair mırıltılar, asıl şu sebeple yazdım bu yazıyı... Biri beni videoya çekmiş ve benim haberim yok... Otuz küsur yıl sonra karşıma çıkıyor. Kimse çekebilir miyiz diye sormamış, ben poz vermemişim... Yazılı izin vermemişim filan... 

Malum, film ya da dizi çekiyorsanız, ekranda-perdede görünen herkes için yazılı izin almak zorundasınız...Bu durum o kadar sıkıcı ki, sokak insanlarla dolu olduğu için sokağı çekemiyorsunuz... Eskiden böyle bir özen etiği-hassasiyet ya da dava açılma korkusu yoktu...

Demem o ki, Bret Easton Ellis tadında bir "romana" meze edilmişim, farkında bile değilim, belki istemiyorum kardeşim...Alla alla...

link

1 yorum:

dilovasi_isci dedi ki...

Admin, bu görüntüde, oyuncu Doğu Demirkol da size benziyor.

Related Posts with Thumbnails