Pazartesi, Eylül 09, 2024

Çarşı karışmış

Allah'ım neler oluyor, ellialtı olmuş çarşı... Burçlarla pek  ilgim yoktur, hangi burç nedir, hangi ay neye denk düşer filan gerçekten bilmiyorum... Yıllar içinde etrafımda bu işlerle ciddi biçimde ilgilenen, karakterimi burcuma göre tahlil eden birileri oldu, söylenenleri dinliyorum ama mesela yükselenimi en az on kişi söylese de unutuyorum. Alakam o derece tatsız...

Galiba diyorum, bu meselenin ciddiyetle, akademik bir performansla konuşulması bana "güzel" geliyor... Burçlarla ilgilenenlere yukarıdaki yeni tarih tablosunu göstersem bir afallarlar, bunca yıl konuşmuşlar, tahmin yürütmüş, yorum yapmışlar çünkü...Oysa bu tablo, bana daha bu sabah Nasa'dan gönderildi...

Annem, karnında benimle birlikte doğum odasına 13 Mayıs'ta giriyor, ben de ayınondördü olduktan bir on beş dakika sonra (annemin ıkınmalarının yardımıyla) dışarı çıkıyorum...Hastanede doğum belgesi verilirken, belirlenen kıstas "annenin doğum odasına girdiği tarihmiş"... Artık nasıl bir kontrol manyaklığıysa... Ben ayın 13'ünde doğmuş sayılmışım, annemse 14'ünde kutlar beni... 

Listeye baktım, bunca yılın boğasıyım, değişmemişim, bir ferahladım, Koç olamazmışım zaten...Hayırr...


Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails