Perşembe, Ağustos 03, 2023

Seyrüsefer Defteri 151

++ L'Été l'éternité (2021) cesareti var gibi duruyor, aslında ürkek, kendine çok hayran olduğundan hikayesini önemsememiş hatta (31 Temmuz).++  Kohrra Sea1 Ep5 ve 6'yı seyrettim (30 Temmuz).++ Keishichô sôsaikka rûshî burakku man jiken  (2023) pek çok seri katil hikayesine ilham verdiği için seyrettim, belgeselin temposu başka türlü kurulabilirmiş, yavan kalmış (29 Temmuz).++ Kırık Bir Aşk Hikâyesi (1981) Ömer Kavur ile Selim İleri işbirliği, ilk seyrettiğimde çok etkilenmiştim, mutsuz sonu bana devrimci gelmişti, sahici durmayan diyalogları varmış (28 Temmuz).++ Kohrra Sea1 Ep3 ve 4'ü seyrettim (27 Temmuz).++  Fantastic Mr. Fox (2009) Roald Dahl mizahı ve Clooney seslendirmesi uyumlu olmuş, Wes Anderson filmi olmuş mu, olmuş (26 Temmuz).++ Tschick (2016) Tatlı bir neşesi var, Fatih Akın enerjisiyle güzel bir ergen savrulması (25 Temmuz).++  Aşk Tatktikleri 2 (2022) pek parlak değil, zekasız bir komedisi, sıkıntısız bir romantizmi var (24 Temmuz).++ Kohrra Sea1 Ep1 ve 2'yi seyrettim (23 Temmuz).++ Oppenheimer (2023) bu yıl seyrettiğim en iyi film olabilir (22 Temmuz).++ El Secreto de la Familia Greco Sea1 Ep1 ve 2'yi seyrettim (21 Temmuz).++ Zuhal (2021) bu kadar uzun olmamalıymış hissiyle bitirdim, iyi bir kısa filmmiş (17 Temmuz).++ Im Westen nichts Neues (2022) bazen gereksiz parlaklığa sahip, grileşmek istenmemiş filan diğer yandan çok zor sahnelerin üstesinden gelmiş ve gözalıcı, romanın epey gerisinde kalmış (16 Temmuz). ++  Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One (2023) Tuna'yla gittik, tempolu nefes nefese film olmuş (13 Temmuz).++  Året jag slutade prestera och började onanera (2022) parlak değil, ama mainstream için cesur olabilmiş (12 Temmuz).++ Hazine (2023) Coen Kardeşler tarzı bir OrtaAnadolu filmi olmuş, kötü değil, Boran Kuzum çıkış yapmış (8 Temmuz).++ Seinfeld Sea6 Ep.1 , 2 ve 3'ü seyrettim (7 Temmuz).++ Kim bu Aile (2022) Enerjik oyuncular var, onlar sürüklüyor, uyarlama başarılı değil (4 Temmuz).++  Run Rabbit Run (2023) muamması ilginç, çok az şey anlatıyor (3 Temmuz).++ Indiana Jones and the Dial of Destiny (2023) Tuna ile gittik, ummuyordum, beklediğimden daha iyi çıktı (2 Temmuz). ++ Seinfeld Sea5 Ep.19 , 20 ve 21'i seyrettim (1 Temmuz).++

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails