Cuma, Temmuz 08, 2022

Seyrüsefer Defteri 141

++ Terror on the Prairie (2022) western kontenjanı, Carano sırıtmamış ama filmin şiddeti gerçekliği belirlediği için oralarda irtifa kaybettiği olmuş (30 Haziran).++ The Princess (2022) video oyunu gibi, çata çat aksiyon (29 Haziran).++ Man vs Bee Sea1 seyrettim, beyfendi Tom ve Jerry mizahını aramış (28 Haziran).++ Sotto il sole di Riccione (2020) İtalyan gençlik filmi, gişe komedisi, vasat altı (27 Haziran).++  Spiderhead (2022) kendini çok belli etmesi çok önemli değil aslında, temposuz olmuş, gerememiş (26 Haziran).++ Appunti di un venditore di donne (2021) beğendim, bir derinliği olması sebebiyle uyarlama olduğu anlaşılıyordu, bir noktada düşüşe geçiyor, potansiyelli hikayeymiş (25 Haziran).++ The Devil All The Time (2020) beğendim, kalabalığı toparlama biçimi, sarkastik anlatıcısı, inanç ile şiddet sarkacı başarılı, çok fazla iyi oyuncu kısım kısım biraraya gelmiş (24 Haziran).++ El silencio del pantano (2019) edebiyat uyarlaması derinliği var, güzel karakterler, başka türlü de anlatılabilecek bir tahkiye derinliği, hiç fena değil (23 Haziran).++ The Terror Sea1 Ep.7 ve 8'i seyrettim (22 Haziran).++ Schachnovelle (2021) uyarlamada eksiklik bence baştaki arrogantlığın kaybolması, dibe inen bir kurbanın medceziri vardır hikayede (21 Haziran).++ Sorjonen: Muraalimurhat (2021) dizinin devam filmiymiş, o handikap olmuş, karakter enteresan (20 Haziran).++ The Terror Sea1 Ep.5 ve 6'yı seyrettim (19 Haziran).++ The Offer Sea1 Ep.1 ve 2'yi seyrettim (18 Haziran).++ Tehran Taboo (2017) rotoskop animasyon olması filme ayrıca bir güç katmamış, hikaye kadınları, yoksulları, Tahran'ı sert anlatıyor (17 Haziran).++ Vacation Friends (2021) gişe komedisi, oyuncu enerjisi ve kokain esprileri başarılı (16 Haziran).++ Spiritwalker (2020) fikir güzel ama çok kalabalık, sadeleşse başka bir tadı olurmuş, sevdiğim türden (15 Haziran).++ The Terror Sea1 Ep.3 ve 4'yü seyrettim (14 Haziran).++ 1883 Sea1 Ep.5 ve 6'yı seyrettim (13 Haziran).++ Il paradiso all'improvviso (2003) İtalyan gişe filmlerine devam, 70'leri arayan, 80'lerde çekilmiş bir aşk komedisi, sonunda evleniyorlar (12 Haziran)++ The Terror Sea1 Ep.1 ve 2'yi seyrettim (11 Haziran).++ Una moglie bellissima (2007) gişe komedisi, Türkiye'de değil çekilmek senaryosu bile onaylanamazdı (10 Haziran).++ 1883 Sea1 Ep.3 ve 4'ü seyrettim (9 haziran).++ The Big Sleep (1946) dönemi için yeni hikayesi, ahenkli bir griliği, garip bir erotizmi ve nemli bir bunaltıcılığı var, bir kere daha seyrettim (8 Haziran).++  Hustle (2022) Happy Madison vasatlığının üstünde bir iş olmuş, fena değil (7 Haziran).++ Clark Sea1 Ep.5 ve 6'yı seyrettim (6 Haziran).++ Blacklight (2022) Neeson nerden nerelere geldi, o üzücü, filmin senaryo ve gerilim iddiası sadece vasat değil, arkaik (5 Haziran).++  Clark Sea1 Ep.3 ve 4'ü seyrettim (4 Haziran).++ Collateral (2004) ikinci kez seyrettim, ilkini tamamen unutmuşum, yine unutabilirim (3 Haziran).++ Clark Sea1 Ep.1 ve 2'yi seyrettim (2 Haziran).++ The Vault (2021) Görevimiz Tehlike tadında mambo jambolar, pek de parlak olmayan bir soygun filmi (1 Haziran).++


Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails