Pazartesi, Nisan 17, 2023

Hayırlı Ölü


Ofise kitap taşıyan kargocularla ister istemez ahbaplık ediyorum, haliyle "hepsini okuyor musun" sorusuyla başlayan, "satıyor musun" ile süren bildik sorularla gelişiyor konuşmalarımız...

Geçen birisi "Abiii sen ölünce n'olcak" dedi. E dedim, "gidici gibi miyim?". Karşımdaki gevşek ve kurnaz bir ortanadolulu olunca "maşallahın var" filan diye çevirip, "sen ölünce satarlar bunları biliyon di mi?" diye asıl gelmek istediği yere getirdi lafı.

"Hayırlı ölü olurum" dedim. Anlamadı.

Etobur arkadaşımıza  "dananın osuruğu dışında her şeyinden faydalanılmıyor mu?" dedim, aklına yatınca "Hah, işte o hesap, ben ölünce, benimkiler bunları satar, alanı vereni, sahafı, meraklısı, hastası mutlu olur, üçtü beşti, herkes nasiplenir, ne güzel işte" diye devam ettim.

Haa dedi. Gitti.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails