Salı, Ekim 03, 2023

Seyrüsefer Defteri 153

Kuru Otlar Üstüne (2023) güzel sahneler, gri geçişler, boz bulanık karakterler ve itişme var, NBC global olan yegane sinema yıldızımız, yine hakkını vermiş (30 Eylül).++ Do not Disturb (2023) bir saatlik film olmalıymış, güzel iş, kıymetini bilen var bilmeyen var, ileride daha çok bilen olacak (29 Eylül).++ Reptile (2023) polisiye için her şey var ama bir yerden sonra dağılıyor (28 Eylül).++ Zachowaj spokój Sea1 Ep5 ve 6'yı seyrettim (27 Eylül).++ The Wonderful Story of Henry Sugar (2023) tatlı ve akıllı W.A işi, metni bu kadar kullanınca mambo jambo gerekirdi, başarmış (26 Eylül).++ Zachowaj spokój Sea1 Ep3 ve 4'ü seyrettim (26 Eylül).++ Shothun Wedding (2022) gişe komedisi, komedi aksiyon biraz uçarılık gerektiriyor, evlilik o uçarılığa baştan ket vuruyor (25 Eylül).++ The Haunting of Hill House Sea1 Ep3 ve 4'ü seyrettim (25 Eylül).++ Zachowaj spokój Sea1 Ep1 ve 2'yi seyrettim (24 Eylül).++ Hava Muhalefeti (2023) başı sonu ayrı ama uçaktaki kısım komedi olarak başarılı, Ali Sunal'ın en iyi performansı olabilir (23 Eylül).++  Luckiest Girl Alive (2022) çok konuşan bir film, edebiyat uyarlamasıyım diye bağırıyor, temposu düşüp çıkıyor, birincisi, başka türlü kurulmalıymış ikincisi senaryo kahramanın ağzından fazla tekrara düşüyor (22 Eylül).++ The Haunting of Hill House Sea1 Ep1 ve 2'yi seyrettim (21 Eylül).++ Senaryo kampı (14-16 Eylül).++ İstanbul seyahati (12-13 Eylül).++ Çalgı Çengi İkimiz (2017) halen yeni duran espriler taşıyor, güzel komedi (10 Eylül).++  Hababam Sınıfı Yaz Oyunları (2020) genel olarak mizahın ortalamasını seyretmek için bakıyorum, film bana çok Amerikalı geldi (9 Eylül).++ John Wick: Chapter 4 şapkadan bir tavşan çıkarmıştı, bu fazla olmuş diyordum, sonra şunu düşündüm, kimse bu filmin hikayesini hatırlamayacak (8 Eylül).++ The Tender Bar (2021) hikaye bir noktada temposunu yitiriyor ama iyicil bir film, güzel (7 Eylül).++ Plagi Breslau (2018) bir hayli kötü, olağanüstüye hayran olmaktan oyuncu yönetememişler, yine de bir iki sahne kalabalığı nedeniyle ilginçti (6 Eylül).++ The Last Voyage of the Demeter (2023) bir ya da iki geceye sıkışsaymış, gerilim daha yüksek olurmuş, onun dışında Alien yapmışlar demiş birisi, hak verdim (5 Eylül).++  I Came by (2022) erken ölümleri nedeniyle ilginç, Landru havası var katilde, oyuncu hakkını vermiş, gerilimi artıracak yerleri varmış, atlanmış (4 Eylül).++  Invitation to a Murder (2023) Agatha C. tarzı bir iş hayal edilmiş, her bakımdan demode duruyor (3 Eylül).++ Çakallarla Dans 6 (2022) geçen yıllara karşın seyircinin halen ilgi gösterdiği nadir işlerden, Türkiş Gofi, mesleki ilgiyle izliyorum (2 Eylül).++ Barbie (2023) türü söz konusu edilirse akıllı bir senaryosu var, teatral da olmuş, güzel iş (1 Eylül).++

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails