Cumartesi, Haziran 03, 2023

Seyrüsefer Defteri 149

++ Aşk, Mark ve Ölüm (2022) güzel iş çıkmış, tempolu, ilginç ve güçlü (31 Mayıs).++ Criminal: UK Sea2 Ep1 ve 2'yi seyrettim (30 Mayıs).++ Blood & Gold (2023) moda galiba, aksiyonumsu bir şey olduğunda yetmişli yılların pulp sinema tarzının taklit edilmesi bana tuhaf geliyor (29 Mayıs).++ Délicieux (2021) fikir güzel, bana oyuncu seçimi yanlış gibi geldi, temposu düşüyor, meselesini ve odağını çok geç kuruyor (28 Mayıs).++ A Little White Lie (2023) iyimser bir edebiyat magazini (27 Mayıs).++ As Bestas (2022) güzel film, olacağı hissettirmesi, baskıyı kurabilmesi bakımından başarılı bir taşra manzarası (26 Mayıs).++ Avec amour et acharnement (2022) "ne de olsa birini sevmek asla biten bi şey değil" anafikrinde bir ilişki hikayesi, iyi anlatılmış, yan hikayeler niye var bilemedim (25 Mayıs).++ Kill Book-Soon (2023) bir havası var, aksiyonu daha koyu bekliyordum, gerilimi yokmuş (24 Mayıs).++ The Nest (2020) şahane diyaloglar, iç karartan taklit ve yeknesaklıklar (23 Mayıs).++ Criminal Germany Sea1 Ep.1 ve 2'yi seyrettim (22 Mayıs).++  The Super Mario Bros Movie (2023) kötüler daha "kötü" olabilirmiş, daha küçük yaşa oynamışlar (21 Mayıs).++ One Day as a Lion (2023) bir iyimserliği var, mafya türü dolambacı, aksiyonu, tasarımı var filan ama olamamış (20 Mayıs).++ Woman Talking (2022) konu çok çok ilginçmiş, teatral bir tercihte bulunmuşlar, bazen çok iyi yükseliyor, bazen başka türlü daha güçlü anlatılabilirmiş hissi veriyor (19 Mayıs).++ The Stranger in Our Bed (2022) oyuncularla yürüyebilirmiş, zayıf kalmış, klişe hikaye ama arada ilginç bir iki süslemesi var (18 Mayıs).++ Holy Spider (2022) belgesel gibi geliştirilmiş, güzel film, ilham verici (17 Mayıs).++ Belascoarán Sea1 Ep.1'i seyrettim (16 Mayıs).++ Ennio (2021) enfes bir döküm olmuş, sadece işlerine ve mesleğe odaklanılmış, özel hayat, siyaset, eksiklik ve arızalara hiç gidilmemiş,  çalışkanlığı baş döndürücü, iyi ki çağdaşıyız (15 Mayıs).++  Sisu (2022) yetmişli yılların irrasyonel aksiyonlarına selam çakmışlar, temposu güzel (14 Mayıs).++ Zone Blanche Sea1 Ep1 ve 2'yi seyrettim (13 Mayıs). ++ Mother (2023) beklediğimden iyi çıktı, Netflix anaakımı çok fena belirliyor örneklerinden (12 Mayıs).++ Kastanjemanden Sea1 Ep.5 ve 6'yı seyrettim (11 Mayıs).++ Revanche (2008) ikinci kısım ilginç, farklı yorumlanabilir bir hikayeymiş (10 Mayıs).++ Renfield (2023) aksiyonu güzel ama oyuncu seçimleri bana hatalı gibi geldi (9 Mayıs).++  Kastanjemanden Sea1 Ep.3 ve 4'ü seyrettim (8 Mayıs).++ Babylon Berlin Sea4 Ep.11 ve 12'yi seyrettim (7 Mayıs).++ The Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves (2023) iyimser ve masalsı aksiyon, sekiz yaş işi (6 Mayıs).++  Hareket Sekiz (2019) şapsalların zaferini anlatan komedilerden, bir iki sahnesi, filmin üzerinde (5 Mayıs).++  Kastanjemanden Sea1 Ep.1 ve 2'yi seyrettim (4 Mayıs).++ Babylon Berlin Sea4 Ep.9 ve 10'u seyrettim (3 Mayıs).++ Müjdemi İsterim (2022) arada dağılıyor, dağılmayı önemsemiyor, Kural ve Aksum enerjisiyle ilerliyor (2 Mayıs).++

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails