Çarşamba, Ekim 06, 2021

Ve karşınızda hırkızlar

Polisimiz, yakalanan hırsızları takdim ediyor, bana ellili yılların sonu gibi geldi. Hemmen saçları uçurmuşlar, fotoğrafçının karşısına çıkarılırken elleri yüzleri düzgün-façaları cilalı olmamaları gerekiyor, bir kontrast istiflemek istediklerini biliyoruz. Suçlular ve biz, suçlular ve polisler, iyiler ve kötüler...

Ben suçluların, yakalanan mühimmatın filan sergilenmesini her zaman için garip bulurum, tabii ki anlıyorum, polis de vitrini olsun istiyor, kendini ve başarılarını takdim etmeyi istiyor. Takip etmiyorum ama emniyet sosyal medyada faal bir kullanıcı gibi tivit atıyor mudur acaba? Yakaladık, bitirdik, kökünü kuruttuk gibi gibi...

Fotoğrafı sevme nedenim: polisin suçluları teşhir ve takdim ederken kıvrılan eli, sahneye davet eder gibi değil mi? 

Ve karşınızda yeni yakaladığımız hırkızlar!

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails