Cumartesi, Ağustos 18, 2012

Yalnızlık










3 yorum:

Hayal Kahvem dedi ki...


“Neresinden bakılırsa bakılsın, her cümlede bir çift göz vardır ve her noktada bir insan. O insan ki, bakar bize ve ötemize; ve o insan ki, giyindiği zamanın gerisinden sorar hep kaygılanır, duraksar ve sessizdir; ve geldim demenin bir sessizliği varsa, öpüşelim demenin, sen hâlâ gitmiyor musun demenin ya da ölmek istemenin bir sessizliği varsa, kelimeleri de vardır sessizliğin duruşun kelimeleri vardır; bakışın, uzanışın, gülüşün...

Ama, yalnızlığın kelimeleri yoktur. O, bütün kelimelerden oluşmuş bir kelimedir.”

“Yalnızlık hadi gidelim`dir çoğu kez, hadi n`olursun.”

“Zangır zangır bir tren geçerdi ya, damarlarımızdan; yalnızlık, onun dönmeyeceğini bilmekti.”

“Yalnızlık âsâsıdır Musa`nın, Nuh`un gemisidir, İsa`nın çarmıhı, Muhammed in devesi.
Teraziden havalanıp bakkal Hüsnü nün omuzlarına konan sineğin kanadıdır sinek için,
elimdir benim, ayağımdır. Tenimdeki ürpertidir ansızın, ansızın bana bakışınızdır.”

NOT… Bu cümleler keşke benim olsaydı. Yooo… Değil. Hasan Ali Toptaş’ın İletişim Yayınlar’ından çıkan Yalnızlıklar adlı kitabından Derin Hakikatler için seçtiğim yalnızlık temalı cümleleri… Yalnızlık resimlerine bakan birilerinin, Hasan Ali Toptaş’ın o dünyalar güzeli Yalnızlıklar kitabı ilgisini çeker belki:)

Levent Cantek dedi ki...

Çok teşekkürler

drifter dedi ki...

bir de ben üçüncü fotoğrafa baka-kaldım.

Related Posts with Thumbnails