Pazartesi, Haziran 01, 2015

Seyrüsefer Defteri 59




++ Ratcatcher, büyük ve rahatsız edici film (31 Mayıs). ++The Duke of Burgundy, ilginç bir hikâyesi varmış, e'cicik tivist yapsa daha doğru koyulaşırmış (30 Mayıs). ++Ex Machina, kendimi Lisede okuduğum bilim kurgu hikâyelerinde buldum (29 Mayıs). ++ Boardwalk Empire Sea2 Ep. 3 ve 4'ü seyrettim (28 Mayıs). ++ Focus, sonu belli olsa da iyi bir ticari senaryo. Will Smith yaşlanmış, Margot yine ışıldıyor (27 Mayıs). ++ Things We Lost in the Fire (2007), iyicil film, iyi oyunculuk (26 Mayıs). ++Toz Ruhu, potansiyeli varmış, olmamış (25 Mayıs). ++ Günün iki vasat avantürü Viking Quest (2014) ve Hercules Reborn (2014), ilki dizi havasında (24 Mayıs). ++ Günün iki vasat filmi 88 (2015) ve Eat (2014), ikisi de iddialarını taşıyamıyorlar ( 23 Mayıs). ++ Playing it Cool, romantik romedi kontenjanından, vasat (22 Mayıs). ++Boardwalk Empire Sea2 Ep. 1 ve 2'yi seyrettim, yeniden başlıyorum (21 Mayıs). ++ The Zero Theorem (2013) bir havası var, soğukluğu ve atmosferi, o kadar diyelim (20 Mayıs). ++ Game of Thrones Sea.5 Ep. 5 ve 6'yı seyrettim (19 Mayıs). ++The Family, oyuncuları için seyrediliyor, komedi filmi potansiyeli var ama odaklanamamış (18 Mayıs). ++ Lets Kill Wards Wife (2014), cinayet komedisi mi demeli, fikir enteresan, sürprizsiz (17 Mayıs). ++Mortdecai, 70'li yıllar komedisi, haliyle yeni ya da komik değil sevimli (16 Mayıs). ++ Penny Dreadful Sea1 Ep. 7 ve 8'i seyrettim (15 Mayıs). ++ Murmur of the Heart (1971) ben bu filmi nasıl kaçırmışım, tuhaf, güzel ve finali itibarıyla çok iddialıymış (14 Mayıs). ++ The Anomaly (2014), vasat bir BK, hikâyesi zaten artık bilindik ama düşük bütçeyle çok sırıtıyor (13 Mayıs). ++ Jupiter Ascending (2015), görselliği ilginç ama benzersiz değil, gerisi naif ve hikâye olarak yetersiz, (12 Mayıs). ++ Penny Dreadful Sea1 Ep. 5 ve 6'yı seyrettim (11 Mayıs). ++ Everly, tek mekanda aksiyon olmuş, kaç kişi ölüyor, sayılacak gibi değil (10 Mayıs). ++ Niyazi Gül Dörtnala, dizi kalitesinin altında, fragmanda bütün espriler var (9 Mayıs). ++ The Cobbler, çok güzel hikaye, senaryo başka türlü kurulabilirmiş (8 Mayıs). ++What If, basit bir hikaye ama enerjisi var, iyi film çıkmış (7 Mayıs). ++ Penny Dreadful Sea1 Ep. 3 ve 4'ü seyrettim (6 Mayıs). ++ Casse Tete Chinois, Fransız gişe filmi, iddiasızlığı seyrettiriyor (5 Mayıs). ++ Into the Woods, film bir yerde bitiyor ve yeniden başlıyor, o ilginç (4 Mayıs). ++The Boy Next Door (2015), komşudaki oğlan aileyi hoplatırsa gerilimi olmuş, oyuncular sırıtınca film hepten irtifa kaybetmiş (3 Mayıs). ++ Tuna ile Avengers: Age of Ultron'a gittik, full aksiyon diyeyim (2 Mayıs). ++ Now You See Me, sihirbazlık filmi olunca sürekli sürpriz bekliyorsun, tavsıyor (1 Mayıs).



Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails