Perşembe, Şubat 02, 2012

Seyrüsefer Defteri 19

+ Mor Menekşeler 18.Bölümü bitirdim, bir uzun hava dinlemeliyim (31 Ocak). + Puss In Boots tam bir alçaklık, harika sahneleri var (30 Ocak). + Big mammas Boy, etnik mutfak, annem bu kızı beğenir mi filmi (29 Ocak). + Sand Sharks o kadar kötü ki kötü filmin hakkını veriyor (28 Ocak). + In The Name Of The King 2 Two Worlds, bugün ve geçmişi fanfin fon eden filmleri sevemiyorum (27 Ocak). + Felaket Henry filmi komik değil temel sorunu o galiba (26 Ocak). + Sürekli taş kıran, akşam zincirlerini çeke çeke odasına döndüğünde bugün iyi çalıştım diye sevinen bir adam oldum, evet ben buyum (25 Ocak). + Hop Dedik Deli Dumrul 2 ilkine göre kalabalık ama başarısız olmuş, ilki iyi değildi ama komik olma çabası vardı (24 Ocak). +Largo Winch II çok güzel üç dört tane aksiyon sahnesi var, bravo dedirtiyor (23 Ocak). + The Artist'i seyrettim, uzatılmış ama eğlneceli yerleri var, kısa film olmalıymış (22 Ocak). + Alvin And The Chipmunks Chipwrecked çok tv formatı olmuş, ucuza mal edildiği için üçüncüsü çekildi (21 Ocak).+ Happy Feet Two benzer hikaye olmuş, baba oğul, el ele değince şakırdar filan (20 Ocak). + Atlantis End of a World Birth of a Legend tarzım değil ama bu malzemeden daha iyi film çıkarmış o kesin (19 Ocak). + Más pena que gloria (2001) diye bir film seyrettim, takıntı, büyüklenme hevesi, hayalkırıklığı, cinsellik vs başarılı bir ergen filmi (18 Ocak). + Cat Run bizde de bu tür komedi avantürler çekilmeye başladı, sahneler vijj diye değişiyor, spotlar yazılıyor ekrana filan (17 Ocak). + Behind The Convent Walls'a baktım, kesin kararım Walerian Borowczyk filmlerini sevmiyorum (16 Ocak). + Group Sex, bütün derdimiz seks diyen sonra da aşkı bulan çiftin Hollywood komedisi, bunlardan ne çok var (15 Ocak). + Mor Menekşeler çorba zamanı, yarın aşure olacak, öbür gün ballı sirke (14 Ocak). + The River Why nehir, balıkçılık, gençlik aşkı.. Vasat (13 Ocak). + Mardi Gras vasat bir gençlik komedisi (12 Ocak). + İn Time kült olacağım narsizminden dağılmış bir film (11 Ocak). + Aşkın İkinci Yarısı oyuncu seçimi, televizyonda tüketilmişlik gibi sorunlarla film olamamış (10 Ocak). + Günah Keçisi bu kadar yaşlı adamla ergen komedisi yapılamaz (9 Ocak). + Bir Zamanlar Anadolu'da güzel film, özellikle ilk yarısı çok çok başarılı (8 Ocak) . + Off Karadeniz vasatın epeyce altı (7 Ocak). +Hayda Bre'yi izledim, güzel sahnelere sahip ama bazı oyuncularda yüksek dozaj sahicilik sorunu olmuş (6 Ocak). + Dream House, gerilimini ikinci yarıda kaybediyor, finali epeyce başarısız (5 Ocak). + Miranda, Brass estetiğinin bir parça dışında (4 Ocak). + La Nipote İtalyan erotik komedisi, başarılı bir kaç sahnesi var (3 Ocak). + La Bambolona (1968) bir baştan çıkarma hikayesi (2 Ocak). +

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails