Pazar, Haziran 10, 2012

Son Öğüt (1984)

Kaybetmiştim, nihayet ve ancak, taşınınca buldum. Daha doğrusu taşınırken bulmuş, taşındıktan sonra yeniden kaybetmiştim. Eski evde kaldı, yolda düştü türü endişelerim vardı. Yukarıdaki hikaye benim ilk yayınlanan çizgi romanım, 1984 yılında yazmıştım, mektup arkadaşı olduğum Amasyalı Seyfi Karademir abi çizmişti...Dönemin Alfa Yayınlarında, Conan ve Korku dergilerinde ortak imzalı 4 hikayemiz yayınlandı.

Basında çıkmış ilk üretimim. Tamam, kabul ediyorum naif bir şey ama o yaşta, o devrialemde benim için büyük bir zaferdi. Tekrar tekrar yayınlamışlardı. Ben de bir çizgi roman senaristi olurum artık diyordum, yol açıldı, tutamazlar beni diye hayallere dalıyordum.

Hoh hoh "bir gün belki hayatta, geçmişte günlerden"...bir teselli ararsan :))

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails